Asiakastarinat

Haluamme rakentaa pitkäaikaisia kumppanuuksia. Siksi asiakkaamme ovat pysyneet matkassamme jo yli 25 vuotta.

Suodata toimialan mukaan

  • Televiestintä
  • vesi
  • lämmitys
  • valaistus

Telia Finland

Telia Finland päivitti KeyComiin

  • Verkkotietojärjestelmä asennettiin asiakkaan tiloihin omille palvelimille.
  • Rajapinnat muihin järjestelmiin.
  • Tietojen siirto ja 30 000 karttasivun käsittely.
  • Kattava perehdytys- ja koulutusohjelma.

Másmóvil

Másmóvil käyttää Keypron KeyCom-verkkotietoratkaisua Espanjassa

  • Suunnitteluratkaisu, mukaan lukien aluepohjaiset käyttöoikeudet.
  • Tehokkaat aluekohtaiset ominaisuudet myös urakoitsijoiden käytettävissä.
  • Miljoonan kotitalouden tietojen siirto kolmessa kuukaudessa.
  • Palvelun saatavuutta ja tilaussivuston käyttöä tukeva integrointi.

Kymen vesi

Kymen Vesi luottaa KeyAquaan

  • Täysin ylläpidetty SaaS (Software-as-a-Service)  järjestelmä.​
  • Uusia ominaisuuksia, kuten rajapinnat kolmansien osapuolten järjestelmiin (esim. mittaukset).
  • Tietojen siirto kolmesta eri lähteestä.
  • Tietojen laatua parantavat palvelut.

Väylä

Väylä hallinnoi valtakunnallista katuvalaistusverkkoaan KeyLightissa

  • Mittava konvertointi, joka kattaa 250 000 teiden, siltojen ja tunnelien valaistuspistettä sekä 4 500 tievalaistuskeskusta.
  • Asiakasympäristön käyttöönotto Väyläviraston toimitusprojektissa.
  • Alueelliset koulutustilaisuudet suunnittelijoille ja urakoitsijoille.

Jyväskylä

Jyväskylän kaupunki siirtyi katuvalaistusverkkonsa hallinnassa uuteen aikakauteen

  • Ohjelmisto hallinnoi ulkovalaistus- ja liikennevaloverkon dokumentointia.
  • Aiempien tietojen siirto KeyLightiin.
  • Ajantasaiset tiedot saatavilla yhdessä paikassa ja käytettävissä reaaliaikaisesti.

Kerava

Keravan kaupunki otti käyttöön modernin työkalun katuvalaistusverkon hallintaan

  • KeyLight-ohjelmisto katuvalaistus- ja liikennevaloverkon hallintaan.
  • Verkkotietojen siirto KeyLightiin ja tietojen laadun parantaminen.
  • Parempi tiedonkulku sidosryhmien välillä.
  • Kattava perehdytys- ja koulutusohjelma.

Helen

Helen käyttää toiminnoissaan KeyHeatia

  • Asiakkaan teknisiin tarpeisiin kehitetty ratkaisu.
  • Kattava tiedonsiirto, rajapinnat ja työnkulkujen hallinta KeyHeatin ja CRM-järjestelmien välillä.
  • Verkko sisältää yli 15 000 lämmitys- ja jäähdytyspistettä, joiden kattamalla alueella asuu yli puoli miljoonaa ihmistä.
Näin pääset alkuun

Jos haluat maksimoida datasi arvon ja vahvistaa asiakassuhteitasi, meidän kannattaa jutella.